Winkel én webshop in Laren | Gratis verzending vanaf €75,- in NL | Spaar voor korting
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag, suggestie of opmerking? Laat het ons dan weten via het contactformulier op deze pagina of door een e-mail te sturen naar [email protected]. U kunt ons natuurlijk ook altijd telefonisch bereiken via 035-5382578. Naar dit nummer kunt u ook whatsappen.

1 Bestellen
1.1 Kan ik een maat bestellen die niet (meer) op voorraad is?

Wanneer u een artikel wilt bestellen met een maat die volgens onze website niet meer voorradig is, geeft het systeem 'nabestelling' aan. U kunt het artikel gewoon bestellen, want wij bestellen dit artikel gelijk bij onze leverancier. U heeft het dan uiterlijk met een week in huis. 

1.2 Kan ik een bestelling na betaling nog wijzigen of annuleren?

Dat kan! Hiervoor kunt u contact met ons opnemen per telefoon, whatsapp of e-mail.

1.3 Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?

Het is niet verplicht om een account aan te maken. U kunt ook bestellen als gast, waarbij uw gegevens niet zullen worden bewaard. Het aanmaken van een account staat u echter toe te bestellen zonder steeds opnieuw uw gegevens in te hoeven vullen. Verder biedt het voordelen zoals het ontvangen van onze nieuwsbrief, exclusieve kortingen en speciale aanbiedingen.

1.4 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Na het afronden van een bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging en een factuur op het door u opgegeven e-mailadres.

2 Betalen
2.1 Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Bij ons kunt u betalen met iDeal, Visa, MasterCard, American Express of u kunt het bedrag via een bankoverschrijving naar ons overmaken.

iDeal:
Via iDeal kunt u betalen met de bank waarmee u uw bankzaken online regelt. Na het ingeven van uw bank komt u automatisch in het bekende programma voor internetbankieren van uw bank. Uw keurt de betaling op de voor u bekende manier goed. Van uw bank ontvangt u een bevestiging. Je keert terug naar de webwinkel en de bestelling en betaling zijn geregeld.

Vooraf overmaken:
U kunt het bedrag via uw eigen bank aan ons overmaken. Zodra wij het geld binnen hebben, zullen wij uw bestelling z.s.m. versturen.

2.2 Kan ik de Tim Menswear cadeaubon online besteden?

Sinds kort is het mogelijk om ook een cadeaubon ook online te besteden. Dit is helaas nog niet mogelijk bij alle cadeaubonnen. Indien de cadeaubon op 19/11/2021 of erna is aangekocht, kan deze ook online besteed worden. Heeft u nog een cadeaubon van daarvoor en wilt u deze in de webshop inleveren? Neem dan gerust contact met ons op. Wij sturen u dan een kortingscode, zodat u de cadeaubon toch online kunt inwisselen.

2.3 Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Alleen de betaaloptie 'overboeking' zal het proces vertragen.

3 Levering
3.1 Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij versturen uw bestelling, afhankelijk van de grootte en het gewicht, in een kartonnen doos of een fashionbag. De fashionbag is er speciaal voor kleine pakketten en voor brievenbus zendingen.

3.2 Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Bij het bestellen van de artikelen kunt u de optie 'ophalen in winkel' aanklikken. Wij sturen u een bericht wanneer uw order bij ons in de winkel voor u klaarligt.

3.3 Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Op dit moment rekenen wij geen bezorgkosten bij bestellingen vanaf €50,-. Daaronder is het tarief €2,95 als een tegemoetkoming in de verzending.

3.4 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Bestellingen die voor 16.00 bij ons binnenkomen worden dezelfde dag nog verstuurd, mits de bestelde artikelen bij ons op voorraad zijn. Indien wij een artikel voor u bij onze leverancier moeten bestellen, geldt voor u een levertijd van minimaal twee werkdagen en maximaal zeven werkdagen. Hierover houden wij u uiteraard op de hoogte.

3.5 Hoe zie ik of een product op voorraad is?

In principe zijn onze producten op voorraad, tenzij er 'nabestelling' bij de maat staat. Veel items op onze webshop komen uit Nederland of Duitsland, waardoor wij het vaak binnen een dag in huis hebben als wij het bij onze leverancier bestellen. Uw order wordt dan met twee werkdagen afgeleverd.

3.6 Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden.

3.7 Wie levert mijn bestelling?

Wij werken met de betrouwbare vervoerder PostNL. Zeer kleine artikelen kunnen met de post worden verzonden. U ontvangt hierover bericht.

3.8 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan laat de vervoerder een bericht achter. Volg deze instructies dan op. In alle gevallen zullen zij een tweede afleverpoging doen. Lukt dit ook niet, dan ontvangt u bericht waar u de goederen kunt afhalen.

3.9 Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroutes van de vervoerders. Wel trachten de vervoerders via de track & trace link zo specifiek mogelijk te zijn omtrent aflevertijden.

4 Retour
4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt binnen 14 dagen aangeven of u de goederen wenst te retourneren, hierna heeft u nog 14 dagen de tijd om de artikelen daadwerkelijk aan ons terug te sturen. In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Gebruik het retourformulier op onze webshop onder de pagina 'retourneren' of log in op onze site en meld daar uw retour aan.

4.2 Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.
4.3 Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 werkdagen.

4.4 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt, ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen 2 weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt. Aangezien wij een klein familiebedrijf zijn, zult u het geld snel teruggestort krijgen.

4.5 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem dan contact met ons op, dan helpen wij u persoonlijk verder.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »